5 Temmuz 2010 Pazartesi

MESSI

Messi Argentina`da oynayan cok iyi bir oyuncu ve takiminin da kaptani.
Tam adi:Lionel Andres Messi
Lakablari:Messi-Si-Anders\Andres-Lionela-Mes\Mess
Yas:23
Pozisyon:Forvet
Ulke:Arjantin
Kulup:FC Barcelona
Kirmizi Kart:0
Sari Kart:1
Dogum Gunu:24 June 1987
Boyu:170 cm
Tisort Numarasi:10
Ilk Yurtdisina Cikisi:Macaristan-17 agustos 2005`te
Ilk Yurtdisi Maci:Macaristan-17 agustos 2005`te
En Buyuk Hayrani:Diego Maradona
Dostu:Rafael Marquezt
En Iyi Dostu:Carlos Tevez
Benim Sinan Noyan adinda bir arkadasim var ve Messi`ye bayiliyor. MSN`de bile adini Lionel Andres Noyan Messi gibi birsey koymus. Ama kardesim Kaan da ona bayiliyor. Formasi var Messi`nin ve biz Almanya`ya tasinmis olsak da Almanya ve Arjentin macinda Arjantin`i tuttu. Cok agladi Arjantin kaybedince o da. Ama ben sevindim cunku Almanya`yi tutuyordum. Yani Almanya`da yasiyoruz neden Kaan tutmuyor anlamadim. Messi ve Tevez icin bence. Babam da Arjantin`i tuttu cunku onlar sirketlerinde bir oyun oynuyorlar ve kimin ne zaman kac kac kazanicagini bilmeye calisisiyorlar ve babam Argentin 5-4 yenicek yazmisti.(Penaltilarda tabiki.) Ondan sonra da Almanya ve Ispanya macinda herkes Almanya`yi tuttu ama kaybedince herkes agladi. Sadece Kaan kararsizdi cunku Ispanya`da Torres vardi ve Almanya`da Schweinschteiger. Kaan Almanya kaybedince yine de agladi. Hele Enzo cok agladi. Aglamasi hic durmadi cunku o Alman. Kaan`in arkadaslarindan biri Enzo ve annesi gelmisti de. Annesi Enzo`nun Almanya`nin 1. kalecisi Neuer`in soforu de. Neyse soylemeye calistigim bence Kaan ve Sinan Messi`yi en cok seven kisiler!







1 yorum: